Pierwsza wizyta

Pierwsza wizyta w naszej klinice

Planujesz pierwszą wizytę w naszej klinice? Dziękujemy za zaufanie. Poniżej znajdziesz
najważniejsze informacje organizacyjne, które pomogą Ci sprawnie zaplanować spotkanie z naszym zespołem.

Rezerwacja terminu

Wizytę możesz umówić telefonicznie: 24 365 95 65, poprzez e-mail: gabinet@panoramausmiechu.pl lub osobiście w klinice.
Nasza rejestracja pracuje od poniedziałku do piątaku w godz. 8:00 – 19:00.
 
Aby potwierdzić rezerwację terminu pierwszej wizyty, prosimy o wpłatę zadatku.
 
Zadatek jest gwarancją zachowania dla Ciebie zarezerwowanego terminu oraz pozwala nam skutecznie planować grafik pracy zespołu.
 
• Wysokość zadatku: 150 zł
• Czas na wpłatę: 3 dni od momentu otrzymania wiadomości SMS
• Formy płatności:
• przelewem, dane do przelewu otrzymasz SMS-em (po wpłaceniu potwierdzenie
prześlij na adres e-mail: gabinet@panoramausmiechu.pl)
• BLIKIEM,
• gotówką lub kartą w rejestracji kliniki.
 
Jeśli zadatek nie zostanie wpłacony w terminie i nie otrzymamy potwierdzenia, termin wizyty
zostanie anulowany.

Panorama Uśmiechu to klinika stomatologiczna, w której nasi Pacjenci, mogą czuć się w pełni komfortowo i bezpiecznie.

Potwierdzenie wizyty

Przed planowaną wizytą otrzymasz od nas SMS z prośbą o potwierdzenie obecności.
 
Wystarczy, że odpiszesz TAK lub NIE. Brak potwierdzenia wizyty może skutkować jej odwołaniem.

Odwołanie lub zmiana terminu

Jeśli nie możesz przyjść na umówione spotkanie, prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas – najpóźniej 24 godziny przed wizytą. Dzięki temu będziemy mogli zaproponować ten termin innemu pacjentowi, a Ty nie stracisz zadatku.
 
Odwołać wizytę możesz:
• telefonicznie: 24 365 95 65
 
W przypadku:
• odwołania wizyty z odpowiednim wyprzedzeniem – zadatek zostanie przeniesiony na nowy termin lub zwrócony,
• nieodwołania wizyty w terminie lub niestawienia się bez kontaktu – zadatek przepada.

Nasza filozofia skupiona jest na holistycznym podejściu do leczenia naszych Pacjentów.